the day

 

Imorsse så ringde mamma och pappa till mig och linda vid halv åtta och väckte oss på vårat rum, sa att dom skulle dra ner och käka frukost! Då gjorde jag och linda iordning oss lite snabbt och sen gick vi med ner.. Och ni ska bara veta vilken jävla god frukost de var! FYFAN alltså :) Sen kom morfar och åsa.. och efter ett tag madde och alfred! Sen när vi ätit och sen packat klart åkte vi hem! Jag körde hela vägen hem :) Kände att de var bäst så.. haha :D

 

Idag har jag inte gjort mycket alls, bara tagit de lugnt! Har faktiskt varit skit trött.. imorgon blir de jobb igen nu då! Ska bli kul ändå :) Trivs bra. Idag gjorde i alla fall jag och linda taco, skit gott!!! Men nu ska jag nog gå och lägga mig snart! God natt :D

 

 

/ helen spjuth

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0