tråkigt var ordet

Den här helgen har varit den tråkigaste på väldigt länge! Eller ja den har varit mysig med familjen och så.. men man vill ju alltid hitta på något! Och jag har inte träffat mina vänner på gör länge! Saknar alla! Men så är det när man ligger hemma och är sjuk.. nu har i alla fall febern börjat gått ner, men jag känner mig fortfarande nere och trött. Huvudvärk har jag tyvärr också...

Men nu ska jag inte gnälla något mer! Man får rycka upp sig! Trots allt..  idag ska jag bara ta det lilla lugna med, kolla på tv och sitta här alltså! Jag funderar på om jag ska börja gå ut och gå mm i början på måndag. (Om jag är frisk). Känner att jag behöver motion nu, fyfan! Snart sommar också ju!!! Fast jag tycker att de redan borde vara ganska varmt..  vi är ju fan inne i maj! Den nionde maj! Herregud.. hoppas de blir varmare snart!

NEE vet ni vad! Nu ska jag gå och lägga mig i sängen.. IGEN.... Ha det så bra! :D

 

 

/ helen spjuth

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0