vet inte vad jag ska ha för överskrift så det blev denna

Igår så åkte linda och pappa in till hova och köpte godis och hyrde en film! Lite senare så kollade jag och linda på filmen, ingen annan ville kolla! Filmen var helt okej, a perfect getaway hette den! En thriller. Sen på kvällen kollade jag på jersey shore, tycker de är så jävla sjukt bra! Haha, skrattar varje gång :) På mtv är de, på söndagar klockan tio i 8 tror jag de börjar! Rekomenderar :) Min favorit är Jwow!

Idag så vaknade jag runt halv 9 tiden.. mår ej bra ännu men! Blir nog bra snart hoppas jag :) Idag har jag i alla fall pallrat mig ut med mamma och gått en runda.. har ju bara legat inne hur länge som helst nu ju! Jaja, nu blir det lugnt förövrigt!

filmen

 





Jersey shore, hon längst åt höger med lila är inte med längre!


Jwow, min favorit! Hon är grym :)





/ helen spjuth



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0