:)

Ville bara skriva att jag älskar dig becka över hela mitt hjärta! Och jag hoppas att jag aldrig någonsin förlorar dig! Du är guld värd de ska du veta! Och jag kommer att sakna dig massor nu när jag åker! Vi är ju vana att träffas iprincip varje dag, nu kommer de inte blir så! Undra hur detta kommer att gå?! Hoppas att de går bra i alla fall. Men de roliga är att jag saknar dig redan nu och vi har bara varit ifrån varann sen i onsdags! Jaja, jag överlever nog! hoppas jag :)

Jaja, hoppas du vet att du betyder massor för mig och att I love you very much! :) <3

 

 

/ helen spjuth

 

 


Kommentarer
Postat av: Becka

Jag kommer sakna dig så galet mycket. Kändes förjävligt att säga hejdå till dig i bilen förut. 5 veckor, 5 långa veckor utan Dig. Men fattar du hur kul vi kommer ha det sen när vi väl ses ? kan knappt vänta alltså, shit! Dådu :D bruna och fina kommer vi vara också! :D Love you honey, youre the worlds greatest <3

2010-11-07 @ 12:48:37
Postat av: Anonym

Jag tyckte de var jätte jobbigt att säga hejdå jag också, fick altlt en tår i ögat :( Men ja precis, vi kommer få skit kul när vi ses igen :D Längtar dit! :) <3

2010-11-07 @ 13:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0