inte långt kvar..

Nu är de verkligen inte långt kvar tills jag åker! Imorgon på natten.. ungeför vid två tiden åker jag ch mamma härifrån, då drar vi till stan :) Till vadsbo, där vaktmästaren väntar på oss! Sen drar vi till landvetter! Flyget till Berlin (mellan landar där) och sen raka vägen till teneriffa :) Nice nice! LÄNGTAR, men kommer även längta hem tror jag :) Men de ska nog gå fin fint! :D

Idag ska jag bara vara hemma och mysa med familjen! Vi ska käka kräftor med ost och kex! MYS!



längtar till att få lite färg igen.. är ju blek som en jag vet inte vad !




/ helen spjuth



Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

Vad roligt att resa bort!! =)

Är det klassresa?

Krams

2010-11-14 @ 16:34:44
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0