party@hallborg

Igår så kom agnes och becka till mig och linda vid fyra tiden :) Då gjorde vi oss iordning allihopa och sådär. Sen så gick agnes och becka upp till bygget och börja "förfesta" lite medans jag och linda käkade mat! Bakadpotatis med räkröra i :) Skit gott var de!!  Efter de gick jag upp till bygget, han inte förfesta så jävla länge innan anton kom och hämta oss :) Då drog vi till hallborg där de var mycket trevligt folk! Skit kul var de! Fanns en källare med fet bar och grejjer, super!! Klockan bara drog i väg kan jag lova.. hade så jävla kul, vi spela spel, sjöng, dansa , skratta! Sen basta vi, as nice :D Tillslut så vart klockan hemdags! Men ingen av oss ville hem! Så alla sov över! Haha, eller ja sov och sov gjorde vi ju inte ;) Hur kul kväll som helst!!

Här har jag nån bild bara från hemma hos mig! Tog inga andra kort.. :






/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0