skål pårej

Igår hände något väldigt irriterande mig! Jag sa ju att jag skulle till tandläkaren ...  vilket jag trodde ! Så jag åkte till gullspång.. satt i väntrummet i en hel timme! Och då blev jag förbannad! Så jag gick fram till receptionen och frågade varför inte jag hade kommit in och om jag hade tagit fel på tiden? Och jag kan lova er att jag var sur! haha! Så hon kollade orloigt på mig och sa "ja de förstår jag" sen kollade hon på datorn. Efter ett tag sa hon till mig att jag skulle vara där imorgon (idag då) klockan elva..  fyfan vad jag skämdes!! Haha :) pinsamt..  så jag har varit hos tandläkaren idag :) Gick jätte bra och så :) hahaha!


Idag hörde jag skål i alla fall :) hihi

hahahahaha, checka "musklerna" ;D

 

/  helen spjuth

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0