Tänkte starta blogga lite smått..

Hade tänkt att starta att blogga lite smått igen :) Inte direkt något intressant som vanligt, bara mitt liv och vad som händer just nu! Skulle gärna vilja att någon hjälpte mig med min header! Är sjukt dålig på de! Tack på förhand!

Den här helgen har jag bara tagit de lugnt! Kändes att de behövdes! Har gått ganska vilt till på sistone.. men men, alltid kul de med :) Jag och syrran var även ensama hemma i helgen, så vi skötte om Quai, katterna och hästarna! Gick upp klockan sju i lördags, mockade osv och idag gick vi upp klockan sex oxh gjorde samma saker! Snacka om att vi har varit duktiga eller?! :) Mamma och pappa var faktiskt stolta ! Men om jag ska vara helt ärlig så är vi helt jävla slut.. haha :D

Som sagt så åker jag jenny amanda och erika snart till teneriffa! De kommer bli sjukt nice, men de är ju för jobb liksom :) Men nått nöjje ska vi väll försöka att klemma in! :D


SOMMAR! Jag och becka hos julia :)

 

 

/ helen spjuth

 

 


Kommentarer
Postat av: viccan

kommer sakna er grymt mycket "/ fint kort tjejer :)<3

2010-11-01 @ 19:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0