Ansiktsmask och hårinpackning :)

Tjeeeenaa!
Helgen har varit galen som vanligt! i fredags så hade jag tenta på omvårdnaden, den kändes faktiskt riktigt bra! Hoppas bara resultatet blir lika bra.. Efter den åkte jag hem, gick ut och gick en promenad med Jenny! Sen kom becka hem till mig.. gjorde iordning oss och sen kom jenny igen. Då drog vi tre ut och käka! Blev på Mumma denna gång.. skit gott!! Sen drog vi hem till mig och förfesta. När klockan blev runt 10 drog vi till Buffalo och tillbringa vår kväll/natt där. Kul som vanligt :) Sen sov becka här hos mig :)
Lördagen var lite seg till en början.. båda två var ganska bakfulla och sega! Men vi tog oss till Bistro och käka. Jag käkade deras underbara taco buffe. ÄLSKAR den!! Efter de drog vi hem och sov till klockan 5 eller nått.. då gjorde vi oss iordning. Sen kom Linda och mamma å hämta oss. Då drog vi upp till Shabby, som hade fixat med att städa och hela köret för att de skulle bli lite fest hemma hos honom. Men då var alla hos Martin.. så vi drog dit istället. Blev en riktigt rolig förfest med en utgång till buffalo igen :) Riktigt kul kväll/natt!
I söndags så chillade jag bara. Käkade pizza.... haha!! Sen gjorde inte jag allt för mycket hemma! Lite seg om jag ska vara ärlig!  Idag så har jag pluggat och kollat på tv. Just nu sitter jag med hårinpackning och ansiktsmask. Jävligt nice! Ska väll snart dra in i duschen igen. Sen kanske städa och göra lite taco tills mina lilla ängel Linda kommer hem!
En bild sen i fredags och en bild på mig just nu.. hahaha! :
(becka, jag och jenny)
/ HELEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0