Jofama by Kenza

Hola amigos!
Idag har jag skrivit en tenta ännu en gång.. tredje veckan gilt! Och den gick verkligen skit!! Kommer inte att klara den de vet jag redan nu.. så de blir omtentament på den :(
Efter skolan så gick jag och Karosh på stan en sväng :) Jag köpte en kavaj och en t-shirt med  Michael Jackson på!! :D Super snygg! Sen gick vi och hälsa på Linda som praktiserar på Spirit :) Kollade på den nya tuffa jackan som Kenza har designat, super snygg!! Men de fanns bara den svarta där.. och jag ville ha den röda.
Efter de gick vi och käka lite, sen satte vi oss på en bänk på torget och tog de lugnt i solen, så jävla skönt!!
När jag kom hem ifrån Skövde åkte jag och Jenny till systemet och köpte cider. Efter de gick vi in och kolla på stans Spirit affär.. tänkte att dom kunde ha jackan! Och de hade dom!! Dom hade den röda! Men när jag testade den röda så tyckte jag inte att den var alls lika snygg som den svarta.. så jag köpte den svart!! Jag är ööööverlycklig!!! Men det är inte min plånbok.. :( Men men.. får börja spara nu!!
Men men.. ikväll ska becka komma till mig :) Då ska vi käka taco och bara ta det lugnt tror jag :) hihi!!
JACKAN:
/ HS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0