Lär känna mig bättre ;)



Lovar du att vara ärlig?: Ja

Du heter: Helen Spjuth

Smeknamn: Prutten, Heleno

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Har ingen..

Beroende av: Sons of anarcy

Vad tror folk om dig?: Kanske att jag är glad?

Vad får du oftast komplimanger för?: Ögon tror jag..

Vad säger du för att imponera på någon?: Ingen aning! Skit dålig på sånt.. säger de som hoppar ut liksom!

Hur imponerar man på dig?: Man ska vara sig själv! Inte försöka vara nått annat! Bläää

Brukar du skratta för dig själv?: haha ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Men är uträknat på många olika saker, kan försklara sen:)"

Var bor du?: Mariestad/Hova

Trivs du där?: Jadå :)

Äger du några converse: Ja

Sprit, cider, vin eller öl: Allt är gott, men dricker mest cider!

Brukar du bli för full: Blir så som jag vill bli!

Vad har du för mobil operatör: Telia

Är du allergisk mot något: Nej

Hur svarar du i mobilen: Aah hallå eller hej det är helen(om de är nått nr jag ej känner igen)

Vem ringde du senast?: pappa

Antal timmar sömn inatt: 7

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: ja

När mår du bra: när jag är med människor jag tycker om

När blev du fotad senast: Idag, av Karosh

Hur känner du dig nu: trött, seg, ensam

 

Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: tycker väll inget särskilt..

Vad saknar du: Magaluf + Simpan!

Hade du en bra kväll igår: Ja

Favorit dryck på morgonen: apelsin djuice

Rakar du benen: ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: 11

Är du blyg?: Ja, när jag möter nya människor. Verkligen inte annars

Sysslar du med någon idrott: Nej..

Vill du hellre ha mail än brev: mail

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja

Har du spytt offentligt: ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: levt livet! gjort massa pinsamma saker

Är du nöjd med ditt liv: ja, men de kan ju alltid bli bättre

Är du bortskämd: lite kanske

Vad gör du imorgon: chillar

Vad är det värsta du vet?: elaka människor

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: oj.. de vet jag inte

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: ingen faktiskt

Vad längtar du till?: sommaren

Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja de har jag allt

Vad använder du för shampoo?: kerastase

Vad är det finaste du fått?: Mitt liv och alla/allt som är i de

Hur gammal är du: 19 fyller 20 i april

Tycker du om någon just nu: tycker om många

Du samlar på: inget

Gröna eller röda äppeln: spelar ingen roll

Vem ringer du när du är arg/ledsen: becka, linda

Gillar du golf: nej

Vilken tid gick du upp idag: halv sex

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: absolut

När grät du senast: i helgen till en film

Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa!!

Bär du glasögon eller linser: inget av de

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: olika

Har du piercing: öron, naveln, tungan

Vill du gifta dig: vet inte

Vill du ha barn: ja

Solar du ofta: när jag är utomlands

Är du bra på att laga mat: nej

Är du flygrädd: nej

Hur vig är du: inte vig för fem öre

Är du musikalisk?: nej

Vad dricker du helst när du är törstig: cola...

Vilken är din favoritglass: har ingen

Tror du på ett liv efter döden: ja

Tycker du om sushi: sådär..

Vad äter du helst när du ser på film: chips o dipp

Bor dina föräldrar tillsammans: ja

Har du tandläkarskräck: nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kan vara både och

Vilken ögonfärg har du: brun

 

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: ja...






Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga mer helen<!

2012-06-23 @ 20:18:48
Postat av: Sebastian

Håller med ovanstående skrivare.

2012-06-28 @ 13:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0