Ny start!

Nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Vi får väll se hur det ska gå :) Är ju ganska dålig på detta och har inte alls mycket tid över för att ha en blogg egentligen.. kanske blir väldigt dålig uppdatering.. men de ska nog duga! :) Kul för mig själv att också se vad jag gjort och så! 

Nu håller jag på och övar inför min första tenta! Tentan består av mer än 200 latinska ord, anatomiska sturkturer. Alltså allt skellett och alla muskler. Man ska även veta vart någonstans dom sitter. Skit svårt om ni frågar mig!! 
Kanske ska berätta att jag pluggar till sjuksköterska i Skövde! Gjorde de snart i två månader. Och de går väll sisådär! Tycker det är skitsvårt och hatar att plugga! Men ska väll lösa sig på något sätt! Jävligt skönt sen när man är klar.. om man nu kommer ända dit! Hoppas de i alla fall :) 

Har en rolig sak att berätta dessutom!! På torsdag ska jag tattuera mig! Jag är jättenervös!!! Berättar inte vad de är för något, men om jag har lust så kanske jag lägger ut en bild på den så får ni se :) Klockan 10.00 på torsdag så smäller det alltså :) 

Neeeh, nu ska jag fortsätta att plugga.. sen måste njag ut och gå med Quai :) Hihi 
Ha en trevlig dag! :D 


Bilder tagna sen jag var i Gran Canaria i februari :)

/ HS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0